|
|
Autor |
Wiadomość |
Kamilson
Profesor Pokemon
Dołączył: 06 Paź 2007
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/10
|
Wysłany: 07.10.2007 Temat postu: |
|
|
Po pokonaniu Blaina Bill spyta się czy chcesz popłynąć na wyspy Sevii Islands. Odpowiedz mu TAK, a zabierze cię na pierwszą wyspę Sevii. W budynku Net Center na północy wyspy Bill przedstawi ci Celia. Celio to qmpel Billa. Po pogaduszce popłyń na północ od wyspy drogą wodną zwaną Kidle Road. Dopłyniesz do wyspy, na której znajdziesz kilku trenerów do pokonania. Później będzie jaskinia zwana Ember Plant. W tej jaskini są gorące źródła. Taka fajna sauna . Dziadek da ci tam HM06 Rock Smash. Na wyspach są skały, które można rostrzaskać tym atakiem. Wyglądają one inaczej niż te, które można przesunąć Strenghtem. Jak twoim pokom coś dolega lub mają mało HP wejdź do źródła. Później płyń drogą Kidle Road jeszcze na północ, a dopłyniesz do góry. Nazywa się ona Mt. Ember. Będziesz potrzebował tu poka z HM04 Strength i HM 06 Rock Smash. Idź na zachód góry, a później na północ idź, a znajdziesz jaskinię. Jak jesteście ciekawscy co jest na wschodzie to powiem, że tam stają tacy dwaj Rocketsi, ale tam będzie się coś działo później. Teraz nas to nie interesuje. Więc idź do tej wcześniej wspomnianej jaskini i przejdź ją. Droga jest prosta. Znajdziesz się na szczycie góry. Idź na północ, a znajdziesz układankę z kamieni. Przesuń je odpowiednio, a będziesz miał wolną drogę do... Moltresa! TAK! Miejsce występowania Moltresa zostało przeniesione z Drogi Zwycięstwa (tj. Victory Road) do Mt. Ember. Miej przygotowane Ultraballe, ale jak ich nie masz to się nie martw. Będziesz mógł zrobić to później. Teraz wyjdź z mapy z Moltresem i poleć na wyspę 1. Idź do portu na południu i wybierz możliwość drugą (Two Islands). Tam jest Centrum Pokemon i straganik gdzie kupisz Great Ball i Fresh Water oraz Joyful Game Corney (będziemy musieli niedługo tam zawitać). Teraz pójdźmy na północ na przylądek Brink. Tam w domku na północy przylądka jest gościówka, która uczy finałową ewolucję naszego startera takiego ataku:
Venusaur - Frenzy Plant
Charizard - Blast Burn
Blastoise - Hydro Canon
Później idź do Joyful Game Corney. Tam zrozpaczony gość (właściciel) gada nam, że zginęła jego córka Lostelle. Wjeżdża jakiś Bikers i wyjeżdża. Idziemy do portu, w którym jest Seagallop (czyt. motorówa, która zabrała nas na wyspę). Wybieramy opcję Three Islands. Dookoła gościówy będą jechali Bikers'i. Jest także jaskinia niedaleko, ale zignorujmy ją. Nic tam ciekawego ni ma . Idźmy na północ od tego portu. Tam na wyspie pokonajmy wszystkich Bikers'ów. Idźmy drogą Bond Brindge na zachód, aż dotrzemy do lasu Berry Forest. Przeszukaj dobrze las, a znajdziesze... Lostelle! Została tu uwięziona przez Bikers'ów. Chowa się przed Hypnem, z którym dane będie nam walczyć. Lećmy na wyspę Two Island, a gość w Joyful Game Corney coś nam da (nie pamiętam co). Teraz lećmy na Wyspę One Islands i idźmy do Pokecentra. Wrócimy do Oranii (Vermillion City) Teraz dane będzie nam zrobić takie rzeczy:
1. Pokonać Elitarną Czwórkę
2. KONTYNUOWAĆ Grę
3. Złapać 60 Poków.
4. Po złapaniu 60 Poxów iść do Oaka i otrzymać National Dex.
Po wykonaniu tej pracy leć do Oranii (Vermillion) idź do portu, a następnie Sailor spyta się gdzie masz popłynąć. Popłyń na wyspę 1 Island. Idź do Net Center i pogadaj z Celiem. Teraz popłyń drogą Kidle Road na wcześniej wspomnianą górę Mt. Ember. Możemy także pójść Idźmy na ZACHÓD góry i znajdziemy miejsce, w którym stoją dwaj Rocketsi. Teraz jest za nimi wejście do jaskini, które wykopali owi Rocketsi. Wcześniej go nie było! Teraz pogadajmy z Rocketsami i pokonajmy ich. Idźmy do jaskini. Jest dość trudna do przejścia, ale w końcu znajdziesz tam item zwany Ruby. Tak właśnie Rubin! Wyjdź z jaskini. Leć na wyspę One Island i daj Rubina Celiowi. On ci się odwdzięczy i da Rainbow Pass. Teraz będziemy mogli płynąć na wyspy 4,5,6,7 YEAH! Czas popłynąć motorówką w porcie na wuspę 4. Tu znajduje się Day Care Center, w którym można hodować poki żeby były jajka . Na wschodzie wyspy jest jaskinia. Lodowa jaskinia zwana Icefall Cave. Znajdziemy tam HM 07 Waterfll i Primę z Elitarnej Czwórki, która została uwięziona tu przez Rocketsów. Pokonajmy Rocketsów, a Prima wróci do swojego domu. Dla ciekawostki powiem, że Icefall Cave to jaskinia, w której Prima łapała swoje wodne i lodowe poki. Teraz możemy pójść do domku na zachodzie wyspy. Tam właśnie mieszka Prima. Jest maniaczką Pokelalek. I jak będziesz pokonywać Elitarną Czwórkę wiele razy to co ileś razy Prima sprawia se nową laleczkę . Teraz jedź już znaną motorówą na wyspę Five Island. Ta wyspa jest ciekawa. I co ważne nie ma tam szybkiego prądu, a więc możesz se łowić i surfować. Yeah! Supcio, nie xD . Idź na łąkę zwaną Five Isle Medow. Jest tu kilku Rocketsów do pokonania i budynek Rocket Warehouse. Teraz jednak nie wejdziesz tam. Na to będzie czas później. Płyń na wschód i zanjdziesz się na wyspie gdzie są trenerzy. Ach, ciągle ci trenerzy! Nuda, nieprawdaż? Dalej jedź na wschód, a później na południe i znajdziesz się na wyspie, gdzie jest statua, przy której jest gostek. ta statua jest nagrobkiem jego Onixa. Po co się tam wybieraliśmy wogóle? Sam nie wiem xD. Leć na główną wyspę i płyń na północ. Tam jest wodny labirynt. Płyń labiryntem na zachód, a na maleńkiej wysepce od dziadka dostaniesz Egg (czyt. Jajo) Pytanie co się z niego wykluje. Togepy się wykluje! Teraz płyń labiryntem na wschód, a później Drogą Resortu na północ. Znajdziesz tam wysepkę z kilkoma trenerami i domek. Pusty domek. Nic tu ciekwego nie ma. Ale płyń na zachód a znajdziesz coś ciekawego! Jest to jaskinia Lost Cave. Dziwna, no nie. Ale jak będziesz właził w odpowiednie drzwi znajdziesz tam Lax Incense i Sea Incense. Nie wiem dobrze co to jest. Wyjdź z jaskini i poleć na wyspę Five. Idź do portu i popłyń motorówką na wyspę Six Island. Ta wyspa jest równie ciekawa. Teraz popłyń na południe. Idź doliną Ruin Valley. Jest tu duużo różniastych trenerów. Na południowym zachodzie doliny znajdziesz jaskinię Dotted Hole. Tam wpadając kolejno w odpowiednie dziury znajdziecie Sapphire do maszyny Celia. A skąd masz wiedzieć w którą dziurę skoczyć? Jest napisane Braillem na tabliczce. Brailla nie znam, ale kapowałem to po ilości liter Ale ze mnie spryciula. Jak już udało ci się dojść do Sppahire to zabierze go naukowiec Rocketsów . Teraz wyjdź z jaskini poleć na wyspę Six Island i popłyń Water Path'em na północ od wyspy. Znajdziesz tam niewielką wysepkę. W jednym domku mieszka gościówa, która chcę Heracrossa. Jak największego Heracrossa. Im większy Heracross da ci tym lepszego Balla z Hoenn. Szkoda, że nie ma Masterballa za jakiegoś supergigantycznego Heracrossa Heracrossa złapiesz w pobliskim lesie. Idź do lasu. Nie jest on zbytnio trudny do przejścia. Idź ciągle na zachód Teraz płyń na północ Green Path'em. Znajdziesz się na wyspie Outcast Island. Tam jest Rockets, którego pokonaj. Jest też jaskinia. Znajdziesz tam superhiperextra silnego Poka, który nazywa się....... Żubat . Ale po wykonaniu czegoś (chyba otrzymaniu Mystery Gift'a) będą tam trafiać się ciekawsze poki i to w dodatku Shine poki, ale nie wiem jak zrobić aby tak było . Teraz leć na wyspę Six Island. I popłyń na Five Island. Idź na Five Isle Medow, a później do kryjówki Rocketsów. Jest trudna do przejścia. Ach, te strzałki. Jednak da się to przejść. Walczysz najpierw z kilkoma Rocketsami, a później z samym doktorkiem, który zabrał ci Saphphire. Po pokonaniu jego dostaniesz ten kamyczek. Leć na wyspę Six i zamów motorówkę na One Island. Daj Celliowi Sapphire, a będziesz mógł wymieniać się z R/S/E/Colosem. Jupi! To nie koniec przygody. Płyń motorówką na wyspę Seven Island. Ta wyspa jest niewielka. Na północy znajduje się Trainet Tower. To coś jak Ruby/Sapphirowe Battle Tower. Jak nie chcesz potrenować idź mostem na południe wyspy. Znajdziesz się w miejscu zwanym Canyon Entrance. Idź na południe, a później wschód. Znajdziesz się w kanionie Sevault Canyon. Idź na kawałek na południe, a później trcohę na wschód a nie pożałujesz. Zobaczysz tam jaskinię Tanoby Key. Jest tu układanka. Trzeba doprowadzić kamienie tak, aby wszystkie były na jakiejś dziurce. Ułóż tą układankę. Idź dalej na południe. Jest tu domek, w którym uleczysz poki. idź jeszcze dalej na południe, a później płyń dalej na południe. Znajdujesz się w miejscu zwanym Tanoby Ruins. Yeah! Jeśli ułożyłeś ową układankę to w komnatach Ruin spotkasz Unowns'y A jak nie ułożyłeś to nie. To już koniec naszej podróży. Ale można mieć GB i pojechać na Pokemon Rocks America w Ameryce, by dostać bilet na 2 wyspy z legendami. Lub też użyć kodów na emulatorze. Można się na nie dostać w FR/LG i Emeraldzie. Na jednej z tych wysp (Navel Cavern) jest Lugia i Hooh, na drugiej (Isle Of Birth) jest Dezoxys. Jest także trzecia wyspa (World's Edge Island) na którą można dostać się tylko w Emeraldzie i złapać Mew. Jednak coś czuję, że to ta widoczna na mapie wysp 1,2,3 wysepka na południe od Wyspy two Island. Mam nadzieję, że solucja wysp pomoże wam. Teraz podsumujmy co daje nam podróż po wysepkach:
1. Moltresa do złapania
2. Lugię, Ho-oha oraz Dezoxysa do złapania (przy użyciu kodów)
3. HM Rock Smash, Waterfall i kilka TM'ów
4. Poki z Johto do złapania
5. Możliwość hodowania poków
6. Możliwość wymiany z R/S/E/C
7. Nowe przygody
8. Fantastyczne dopełnienie starego, dobrego Reda.
9. Unowns'y do złapania.
10. Możliwość walki w Trainer Tower.
11. Jajo Togepiego
12. Nie ukrywajmy. Sevii Islands to zupełnie nowy świat Pokemon
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Kamilson
Profesor Pokemon
Dołączył: 06 Paź 2007
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/10
|
Wysłany: 07.10.2007 Temat postu: |
|
|
Trainer Tower to zastępcza wieża walk na północy wyspy siódmej. Jednak ta wieża ma wiele cech, które ją odróżniają od Battle Tower. Trainer Tower to miejsce, gdzie za największą trudność ocenia się zdolność pokonania kilku atakujących naraz trenerów, jednego po drugim, a jest ich zawsze trzech. Wszystkie Pokemony tych trenerów posiadają poziom identyczny z poziomem najsilniejszego Pokemona, jakiego posiadasz ze sobą.
Wieża trenerów jest wysoka, ma około ośmiu pięter. Na parterze wszystko się zaczyna. Jest tam komputer, sklep oraz recepcjonistka, która zapisze Cię do walczących. Walk są cztery style. Pojedyncza walka, podwójna walka, wywrócona oraz wymieszana walka (Single Battle, Double Battle, Knockout Battle, Mixed Battle). Możesz używać przedmiotów, możesz używać Pokemonów jakich chcesz, możesz używać przedmiotów. Możesz po jednej walce wrócić na parter, kupić przedmioty lub zmienić Pokemony i znowu wrócić na dawną drogę, walcząc odkąd skończysz!
W amerykańskiej wersji są wprawdzie cztery style walki i osiem pięter, ale w japońskiej tylko cztery piętra i jeden styl walki.
Trainer Tower to miejsce, gdzie powinien się znaleźć każdy znudzony brakiem walk trener. Tam, zgodnie z siłą Twoją będziesz mógł walczyć z coraz lepszym trenerem. Powodzenia!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kamilson
Profesor Pokemon
Dołączył: 06 Paź 2007
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/10
|
Wysłany: 07.10.2007 Temat postu: |
|
|
Game Corner w Kanto znajduje się w Centrum Celadon City. Są to dwa budynki, jeden duży (znajdziesz w nim także kryjówkę zespołu R) i mniejszy, do odbierania nagród. Duży Budynek to salon gier. Taka mała ciekawostka: W prawym dolnym rogu znajdziesz "drukarkę" która wydrukuje twoje poki z teamu na Trainer Card. Gra jest tylko jedna, coś takiego jak rednoręki bandyta. Możesz wrzucić 1 żeton (tylko jeden poziomy pasek) 2 żetony (trzy poziome paski) lub 3 żetony (wszystkie kombinacje.
Punktacja jest następująca:
-777-300 coins
-RRR-100 coins
-Pikachu Pikachu Pikachu-15 coins
-Psyduck Psyduck Psyduck-15 coins
Magnemite Magnemite Magnemite-8 coins
Shelder Shelder Shelder-8 coins
Cherry Cherry- 6 coins
Cherry-2 coins
U spredawcy coinsów możemy kupić:
50 coins- 1,000
500 coins 10,000
Nagrody za żetony:
Facet po lewej:
Smoke Ball 800 coins
Micrale Seed 1000 coins
Charcoal 1000 coins
Mystic Water 1000 coins
Yellow Flute 1600 coins
Facet w środku:
Abra 180 coins
Clefairy 500 coins
Dratini 2800 coins
Schyter 5500 coins
Porygon 9999 coins
Facet po prawej
Ice Beam- 4000 coins (TM 13)
Iron Tail-3500 coins (TM23)
Thunderbolt-4000 coins (TM24)
Shadow Ball-4500 coins (TM30)
Flamethrower-4000 coins (TM35)
Troche popisałem, ale skąd wogóle wźiąść Coin Case?? no właśnie
Na dół od salonu gier jest rząd domów. Pierwszy niema drzwi, a w drugim jest restauracja. Niestety nie można tam jeść . No cóż. Coin Case dostajemy od łysego mężczyzny w prawym górnym rogu.
życze wszystkim wysokich wygranych i Powodzenia!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kamilson
Profesor Pokemon
Dołączył: 06 Paź 2007
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/10
|
Wysłany: 07.10.2007 Temat postu: |
|
|
#
TM:
Typ:
Opis:
Power
Accuracy
PP:
Lokalizacja:
01
Focus Punch
FIGHT
Na początku kolejki ładuje się, jeżeli przeciwnik nie zada ci ciosu to atakuje na początku 2 kolejki,trafi-zabiera energie i przeciwnik tchórzy(nie trafia cię w następnej kolejce).
150
100%
20
Sliph. Co 5F
02
Dragon Claw
DRAGON
Poprostu, normalnie na świecie atakuje, ale za to jak dobrze.
80
100%
15
Victory Road
03
Water Pulse
WATER
Atakuje,i ma 20% szans że skonfiuzuje przeciwnika.
60
95%
20
Cerulean Gym
04
Calm Mind
PSYCHIC
Pod czas walki podwyższa Sp. Attack i Sp. Defens.
--
--
20
Saffron Gym
05
Roar
NORMAL
Jeżeli walczysz z trenerem, to zmienia przeciwnikowi poka, jeżeli walczysz z dzikim, to zmusza poka do ucieczki.
--
100%
20
Na zewnątrz Mt.Moon, Celadon Mart
06
Toxic
POISON
Otruwa przeciwnika, co kolejke zwiększając intensywność.
--
85%
10
Fuschia Gym
07
Hail
ICE
Atakuje wszystkie wystawione do walki pokemony przez pięć kolejek, z wyjątkiem lodowych.
--
--
10
Victory Road
08
Bulk Up
FIGHT
Podwyższa Attack i Defens.
--
--
20
Sliph. Co 7F.
09
Bullet Seed
GRASS
Od 2 do 5 razy atakuje podczas kolejki.
10
100%
30
Mt. Moon Entrance
10
Hidden Power
NORMAL
Zależy od pokemona, jak zaatakuje.
--
100%
15
aktualnie nie wiadomo
11
Sunny Day
FIRE
Przez 5 kolejek świeci słońce, które wzmacnia ogniste ataki.
--
--
5
Safari Zone
12
Taunt
DARK
Powoduje że przeciwnik może tylko używać ataków, które ranią.
--
100%
20
TR Hideout 2B
13
Ice Beam
ICE
Atakuje, i ma 10% szans ,że zamrozi przeciwnika.
95
100%
10
Celadon Game Corner
14
Blizzard
ICE
Atakuje,i ma 10% szans że skonfiuzuje przeciwnika.
120
70%
5
Pokemon Mansion
15
Hyper Beam
NORMAL
1 kolejce atakuje, a w 2 "odpoczywa".
150
90%
5
Celadon Mart
16
Light Screen
PSYCHIC
Zwiększa Sp. Attack na 5 kolejek.
--
--
30
Celadon Mart Roof
17
Protect
NORMAL
Atak przeciwnika nic ci nie robi, ale jeżeli często go używasz to może nie zadziałać.
--
--
10
Power Plant
18
Rain Dance
WATER
Przez 5 kolejek pada deszcz, który zwiększa moc wodnych ataków.
--
--
5
Route 15
19
Giga Drain
GRASS
Rani twojego przeciwnika, i uzdrawia twojemu pokowi połowę HP zabranej przeciwnikowi.
60
100%
5
Celadon Gym
20
Safeguard
NORMAL
Przez 5 kolejek wrogi pok nie może zmienić twojego statusu(otruć, spalić itp.).
--
--
25
Celadon Mart Roof
21
Frustration
NORMAL
Im bardziej twój pok cię nie lubi tym mocniej atakuje wroga.
--
100%
20
TR Hideout 3B
22
Solarbeam
GRASS
Ładuje się w pierwszej kolejce i atakuje w drugiej.
120
100%
10
Pokemon Mansion
23
Iron Tail
STEEL
Atakuje, i ma 30% szans że obniży wrogowi Defens.
100
75%
15
Celadon Game Corner
24
Thunderbolt
ELECTR
Atakuje, i ma 10% szans że sparaliżuje przeciwnika.
95
100%
15
Celadon Game Corner
25
Thunder
ELECTR
Atakuje, i ma 10% szans że sparaliżuje przeciwnika.
120
70%
10
Power Plant
26
Earthquake
GROUND
Zabiera dwa razy więcej HP jeżeli przeciwnik użył Dig.
100
100%
10
Viridian Gym
27
Return
NORMAL
Im bardziej twój po ciebie lubi tym bardziej atakuje wroga.
--
100%
10
Route 12
28
Dig
GROUND
W pierwszej kolejce twój po się zakopuje, a w drugiej atakuje.
60
100%
10
Cerulean City, Celadon Mart
29
Psychic
PSYCHIC
Atakuje i ma 10% szans że obniży Sp. Defens wrogowi.
90
100%
10
Saffron City
3o
Shadow Ball
GHOST
Atakuje i ma 20% szans że obniży Sp. Defens wrogowi.
80
100%
15
Celadon Game Corner
31
Brick Break
FIGHT
Atakuje, i niszczy takie bariery jak Reflect i Light Screen.
75
100%
15
SS Anne, Celadon Mart
32
Double Team
NORMAL
Podwyższa prawdopodobieństwo że przeciwnik cię nie trafi.
--
--
15
Safari Zone
33
Reflect
PSYCHIC
Podwyższa Defens na 5 kolejek.
--
--
20
SS Anne 1B, Celadon Mart Roof
34
Shock Wave
ELECTR
Atakuje, i zawsze trafia przeciwnika.
60
--
20
Vermillion Gym
35
Flamethrower
FIRE
Atakuje i ma 10% szans że podpali przeciwnika.
95
100%
15
Celadon Game Corner
36
Sludge Bomb
POISON
Atakuje i ma 30% szans że otruje przeciwnika.
90
100%
10
Rocket HQ - Island 5
37
Sandstrom
ROCK
Atakuje wszystkie wystawione poki do walki przez 5 kolejek, prócz ziemnych, kamiennych, i stalowych.
--
--
10
Victory Road
38
Fire Blast
FIRE
Atakuje i ma 10% szans że podpali przeciwnika.
120
85%
5
Sliph Co. 7F, Cinnibar Gym
39
Rock Tomb
ROCK
Atakuje i obniża speed przeciwnikowi.
50
80%
10
Pewter Gym, Silph Co. 4F
40
Aerial Ace
FLYING
Atakuje i zawsze trafia w przeciwnika.
60
--
20
Route 9
41
Torment
DARK
Po użyciu przeciwnik musi używać co kolejke innego ataku.
--
100%
15
Silph Co. 4F
42
Facade
NORMAL
Jeżeli twój pok jest otruty, podpalony, lub sparaliżowany to atakuje wroga z dwukrotnie większą siłą.
70
100%
20
aktualnie nie wiadomo.
43
Secret Power
NORMAL
Atakuje i ma 30% szans ,że obniży jedną ze statystyk.
70
100%
20
Celadon Mart, Route 24
44
Rest
PSYCHIC
Odnawia twojemu pokowi HP i zasypia na dwie kolejki.
--
--
10
Route 9
45
Attract
NORMAL
Rzuca urok, na przeciwnika, w związku czym wróg zakochuje się i masz 50% szans że cię nie zaatakuje.
--
100%
15
Route 24, Celadon Mart
46
Thief
DARK
Atakuje i jeżeli przeciwnik trzyma jakąś rzecz zabierasz mu ją.
40
100%
10
Mt. Moon B2
47
Steel Wing
STEEL
Atakuje i ma 10% szans na podwyższenie sobie Defens.
70
90%
25
Safari Zone
48
Skill Swap
PSYCHIC
Zamienia się z przeciwnikiem na umiejętności(Abilities)
--
100%
10
Route 12
49
Snath
DARK
Po użyciu odczekujesz 1 kolejkę i jeżeli przeciwnik cię np. otruje lub obniży jakiś statsy, to ty robisz to samo mu.
--
100%
10
TR Hideout B4
50
Overheat
FIRE
Atakuje i obniża ci bardzo Sp. Attack.
140
90%
5
Victory Road
HM'y
#
HM:
Typ:
Opis:
Power
Accuracy
PP:
Lokalizacja:
01
Cut
NORMAL
Podczas naszej wędrówki Pokemon ścina drzewka.
50
95%
30
SS Anne Capitain
02
Fly
FLYING
Dzięki temu HM'ie możesz przemieszczać pomiędzy wszystkimi miastami.
70
95%
15
Route 16
03
Surf
WATER
Pozwala ci pływać po wodzie.
95
100%
15
Safari Zone
04
Strength
NORMAL
Pozwala przesuwać takie okrąglutkie "kamyczki".
80
100%
15
Safari Zone Warden
05
Flash
NORMAL
Gdy jesteśmy w jaskini w której widzimi tylko naszego ludzika, a wszędzie jest ciemność, to nam rozjaśnia droge .
--
70%
20
Route 2
06
Rock Smash
FIGHT
Rozwala kamienie, które stoją nam na drodze. Różnią się od tych okrąglutkich, które możemy przepychać.
20
100%
15
Rainbow Island 1
07
Waterfall
WATER
Pozwala się "wspinać" po wodospadach.
80
100%
15
Rainbow Island 4
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kamilson
Profesor Pokemon
Dołączył: 06 Paź 2007
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/10
|
Wysłany: 07.10.2007 Temat postu: |
|
|
W grze występują pokemony ewoluujące tylko po otrzymaniu jakiegoś kamienia. Są to:
Water Stone:
Eevee --> Vaporeon
Shellder --> Cloyster
Staryu --> Starmie
Poliwhirl --> Poliwrath
Leaf Stone:
Exeggcute --> Exeggcutor
Weepinbell --> Victribell
Gloom --> Vileplume
Fire Stone:
Eevee --> Flareon
Growlithe --> Arcanine
Vulpix --> Ninetales
Thunder Stone
Eevee --> Jolteon
Pikachu --> Raichu
Wszystkie z tych kamieni, oprócz Moon Stone, można kupić w Celadon Department Store za 2100$.
Moon Stone można znaleźć:
1. W Mt. Moon na 1. piętrze w górnym lewym kącie
2. W podziemiach Game Corner
3. W prawym dolnym rogu Route 2 (niedaleko domu w którym się dostaje Flash)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kamilson
Profesor Pokemon
Dołączył: 06 Paź 2007
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/10
|
Wysłany: 07.10.2007 Temat postu: |
|
|
Viridian City
PokeMarket:
Poke Ball - 200
Potion - 300
Antidote - 100
Parlyz Heal - 200
Pewter City
PokeMarket:
Poke Ball - 200
Potion - 300
Antidote - 100
Parlyz Heal - 200
Awakening - 250
Burn Heal - 250
Escape Rope - 550
Repel - 350
Cerulean City
PokeMarket:
Poke Ball - 200
Super Potion - 700
Potion - 300
Antidote - 100
Parlyz Heal - 200
Awakening - 250
Burn Heal - 250
Escape Rope - 550
Repel - 350
Vermilion City
PokeMarket:
Poke Ball - 200
Super Potion - 700
Antidote - 100
Parlyz Heal - 200
Awakening - 250
Ice Heal - 250
Repel - 350
Lavender Town
PokeMart:
Great Ball - 600
Super Potion - 700
Revive - 1500
Antidote - 100
Parlyz Heal - 200
Burn Heal - 250
Ice Heal - 250
Escape Rope - 500
Super Repel - 500
Celadon City
Celadon Department Store:
Drugie piętro, sprzedawca z przodu:
TM05 - 1000
TM15 - 7500
TM28 - 2000
TM31 - 3000
TM43 - 3000
TM45 - 3000
Drugie piętro, sprzedawca z tyłu:
Great Ball - 600
Super Potion - 700
Revive - 1500
Antidote - 100
Parlyz Heal - 200
Awakening - 250
Burn Heal - 250
Ice Heal - 250
Super Repel - 500
Czwarte piętro:
Poke Doll - 1000
Retro Mail - 50
Fire Stone - 2100
Thunder Stone - 2100
Water Stone - 2100
Leaf Stone - 2100
Piąte piętro, sprzedawca z przodu:
HP Up - 9800
Protein - 9800
Iron - 9800
Calcium - 9800
Zinc - 9800
Carbos - 9800
Piąte piętro, sprzedawca z tyłu:
X Attack - 500
X Defend - 550
X Speed - 350
X Special - 350
X Accuracy - 950
Guard Spec - 700
Dire Hit - 650
Dach:
Fresh Water - 200
Soda Pop - 300
Lemonade - 350
Saffron City
PokeMart:
Great Ball - 600
Hyper Potion - 1200
Revive - 1500
Full Geal - 600
Escape Rope - 550
Max Repel - 700
Fuschia City
PokeMart:
Ultra Ball - 1200
Great Ball - 600
Super Potion - 700
Revive - 1500
Full Heal - 600
Max Repel - 700
Cinnabar Island
PokeMart:
Ultra Ball - 1200
Great Ball - 600
Hyper Potion - 1200
Revive - 1500
Full Heal - 600
Escape Rope - 550
Max Repel - 700
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
gRed v1.3 // Theme created by Sopel &
Programosy
|